torsdag 2. desember 2010

Morgenstemning...

...På kjøkkenet. Synes det har blitt ekstra kos på kjøkkenet etter at jeg slipte ned bordplaten og oljet den i en mørk valnøtt nyanse. Det ble en litt mer lun stemning, og det er jo jeg veldig for! Skapene har også fått knotter, det ble noen helt enkle siden det kunne blitt for mye av det gode når skapdørene står så tett. HER ser du hvordan kjøkkenkroken så ut tidligere. Så i dag tidlig ble adventstaken tent (klarte ikke motstå trangen), og en stor kopp med min nye yndlingste ble inntatt. Den teen kan virkelig anbefales, det er en mango te som man får kjøpt hos kremmerhuset, nam...!




Til slutt i dag må jeg bare få lov til å LINKE til et fantastisk innlegg skrevet av den like fantastiske Emmeline. Jeg lo godt når jeg leste denne artikkelen, for den traff så godt! Det hender meg stadig vekk at jeg lurer litt på hva jeg egentlig driver med, og hvem som i det hele tatt kan synes at bilder av mitt kjøkken en morgen i desember er interessant lesing...?! Men jeg synes jo det er så gøy å titte inn hos alle dere andre, så får man bare håpe på at man selv bidrar med noe nyttig her i blogglandia:)


5 kommentarer:

  1. Så fint dokk har det :) Hilsen Tina

    SvarSlett
  2. Hærleg morgonstemning!! Det er så flott å sitte å sjå det lysnar og nyte dei første solstrålane;)Og JA du bidrar her, synest du har ein flott blogg og ein nydeleg heim:))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  3. Det ble MYE lunere og utrolig flott! :o) Såå lekkert! Vent... jeg må scrolle opp og se mer...

    IIIK!! Liiiiker det altså! :-D

    Ønsker deg en god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk skjønne jenter:) Åååh så det varmer, disse søte kommentarene deres!!

    SvarSlett
  5. Knall fint kjøkken Lene. Tror det e likt d me har kjøpt:) Lige stilen din kjempe godt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...