fredag 3. desember 2010

Hytte på fjellet

Har du 25 mill til overs??!! Da ville jeg gått for denne lekkerbisken!!:) Normalt sett ville ikke jeg sett to ganger på en fjellhytte med hvite vegger. Synes absolutt det er noe med mørkere farger som gjør seg på fjellet, men i denne hytta gjorde deg seg absolutt med en del hvitt.


Så da er det bare å drømme seg bort...

























Foto: Finn.no/Saga Eindomsmegling AS


Hytta ligger på Hafjell, så løp å kjøp folkens!
Ønsker dere en riktig god helg:)


6 kommentarer:

  1. Så klart!! Dette ligner mer et hus enn hytte spør du meg. En hytte skal være koselig og intim:-)

    SvarSlett
  2. Helt enig med Elisabeth... Fantastisk flott men ikke til hytte...eller;)
    Hadde jo ikke sagt nei da.God helg Lene!!

    SvarSlett
  3. Jeg hadde nok ikke sagt nei takk jeg heller;) Men så skulle man kanskje hatt en egen husholderske til å ta seg av den gedigne hytta, sånn at man kunne fått slappe av litt!!;)

    SvarSlett
  4. WOW!! Her var det flott, men det må nok bli med drømmen for meg som for så mange andre ;)

    Tusen takk for superhyggelig kommentar hos meg :) Det setter jeg stor pris på, og selvfølgelig er det ok at du legger deg til som følger :D Vil gjøre det samme med din blogg, den er superkoselig!!

    Ønsker deg en fin lørdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Kjenner faktisk han som selger denne hytta. Den er helt sinnsykt fin. Man faar levere inn en lottokupong, saa man kan gjore drom til virkelighet. hehe
    klem Nina

    SvarSlett
  6. takk for koselig kommentar!
    denne hytta var i et interiørblad for noen år siden. ikke helt min fjellstil, mem absolutt tøft!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...