lørdag 18. desember 2010

Jul på glass!!

Først og fremst må jeg bare få si tusen takk til alle omsorgsfulle hilsner på siste innlegg. Jeg skrev nok innlegge med en smule ironi, og hvertfall en tanke overdrevet. Men det er ikke til å komme vekk i fra at litt stresset er jeg... Men skal det ikke være sånn da;) Lister er noe jeg elsker så de har det blitt mange av i det siste, men de hjelper meg liksom ikke så mye før det er rimelig tomt igjen på lappen, og det er det faktisk nå. Jeg tror jeg har oppnådd en tilstand av kontroll igjen!!




I kveld skal juletreene pyntes etter en ukes febrilsk jakt på det perfekte treet. Det er definitivt ulempen med å være interiør frelst, 1 ukes tråling gjennom ca 15 juletresalg, og resultatet er at man er sånn ca middels fornøyd... Her skal det til mitt forsvar sies at mannen i huset er like kresen som meg på akkurat dette punktet!! Jeg er ikke av den sorten som følger trenden med tynt og litt shabby juletre. Akkurat på juletre er jeg nok stikk motsatt gitt, og vårt tre skal helst være tett, stort og inneha et snev av Disney preg. Det viste seg å by på særdeles store utfordringer i år!!




Litt bilder fra mine julepynta Norgesglass, enkelt men effektivt!!
Bilder av juletreet kommer senere...
Ønsker dere alle sammen en fantastisk lørdag:)

1 kommentar:

  1. Så utrolig dekorativt! Herlig!!

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos oss.

    Klem fra Carina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...