mandag 6. desember 2010

Under treet...

Julegavetips nr 3 fra meg er nederlandske Rivièra Maison. Denne butikkkjeden byr på så utrolig mye flott, og er nok butikken over alle butikkene for min del. Hvertfall nesten:) Som sagt er det så mye som frister meg her, at jeg har valgt å ønske meg gavekort herfra. Spisebordstolene deres står høyt oppe på listen, disse er bare rålekre! Men det er langt i fra det eneste jeg ønsker meg derifra...


Siden vi nå er i desember, deler jeg litt juleinspirerte bilder med dere:










Foto: Rivièra Maison


Hva ønsker du deg til jul??

4 kommentarer:

  1. Lekre bilder! :o) Kjempekoslig. :o) Jeg aner faktisk ikke hva jeg ønsker meg til jul, jeg... Bruker klespengene mine på interiør, så kanskje et gavekort på klær hadde vært noe? Hihi...

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Haha, det hørtes kjent ut gitt !!;)

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye fint,sukk!!
    Deilige bilder!
    Tja hva ønsker jeg meg?
    Ha en fin og sikkert travel uke!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. nydelige bilder.:-) Lekre de bjellene.:-) Jeg har også sette noen med trykk på...også veldig fine.

    Herlig header bilde du har :-)

    Kos deg og nyt dagene...:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...