fredag 31. desember 2010

New Years Eve


Et riktig godt nytt år ønskes til alle
 dere som er innom og leser bloggen min!!
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger
og nye "venner".








Foto: In the Now Weddings.com


Dagens bidrag er et nydelig dekket nyttårsbord. Fantastiske farger og herlig inspirasjon!!:) Dette bordet er dekket av et eventbyrå i forbindelse med et nyttårs bryllup, men kanskje det kan gi oss litt tips selv om vi dekker til en litt mindre anledning...

Jeg har ligget med influensa i nesten en uke nå, så desverre blir det ingen storslagen nyttårsfeiring på meg. Men mannen har hvertfall lovet med en bedre middag av hjort!!:) En liten trøst...


12 kommentarer:

  1. Bare innom for å ønske deg og dine et riktig
    godt nyttår!
    Gleder meg til å følge deg i det nye året:)
    Nyttårsklem fra meg og god bedring!

    SvarSlett
  2. For et HERLIG bord! :-D Det var lekkert det! God bedring til deg.

    •´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.Godt Nytt År•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•


    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. God bedring!
    Og ikke minst godt nyttår!

    Takk for hilsen hos meg. :) Bedringsklem fra Anine

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et kjempeflott nyttår, og god bedring til deg:) Så "snakkest" vi til neste år også:)

    Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei kjære du! Nydeleg bord og inspirasjon! Ynskjer deg god bedring, og GODT NYTT ÅR!

    Klem frå Elin! :)

    SvarSlett
  6. det var litt av et bord
    håper du kommer deg raskt på beina
    kjedelig å ligge syk - jeg gjorde unna mi "runde" uka før jul.

    ønsker deg et riktig godt nytt år
    nyttårshilsen fra Åpent hus

    SvarSlett
  7. Håper formen blir fort bedre nå. Det er liksom tid for sykdom nå i disse jule og nyttårstider. Kryss i taket her har alle holdt seg friske!

    Takk for visitten og hyggelig tilbakemelding, vil ønske deg og dine et Godt Nytt År og god bedring!

    Klæm

    SvarSlett
  8. Riktig Godt Nytt År!
    Håper formen er bedre! klem fra livy

    SvarSlett
  9. så tøffe bilder.:-) et riktig godt nytt år til deg også.:-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Godt nytt år til deg også! Måtte det bli slik du ønsker det!
    Flott inspirasjonsbord!

    Takk for koselig hilsen! Ser frem til å blogges mer i 2011!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Flotte bilder!
    Godt Nytt År til deg og dine og!
    Håper du er bedre;)
    Gleder meg til og følge deg og bloggen din i 2011;)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...