mandag 20. desember 2010

Velkommen inn...

... I dag kommer det litt inspirasjon til hvordan man kan ønske gjestene sine velkommen på julaften!! Ingenting er så vakkert, og setter tonen som et flott dekorert inngangsparti. Enten det bare er en fin krans, eller man velger å gjøre litt mer utav det. Så i dag blir det litt inspirasjons bilder mens fruen tar seg en svingom  med vaskbøtta. Nå er det ikke mange dagene igjen før svigers står på trappen!!:)








Foto: Pottery Barn


Jeg ser forresten at bildene i gårsdagens innlegg ikke yter treet vårt rettferdighet. Jeg er overhodet ingen god fotograf, og klarer ikke helt å få frem alle kulene. Treet er med andre ord ikke så snaut pyntet som det kan se ut som...Gjett om jeg ønsker meg nytt kamera og et fotokurs til 30års dagen min!!


Senere i dag blir den en skikkelig runde hos dere andre bloggerer, nå er det lenge siden jeg har vært på besøk gitt!!

4 kommentarer:

  1. Nydelige inngangspartier, - lekre inspirasjonsbilder.
    Jeg prøvde selv å ta bilder i dag av nypyntet juletre og nærbilder, vanskelig. .

    Lykke til med vaskingen. Jeg er og i gang med det i dag, ikke alltid en fordel å være hjemme når det er lyst.....finner så mye 'skit'.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine inspirasjonsbilder!!
    Julevasken.... Blir jul uansett :-)

    Ha en fin kveld med blogglesing :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfint! Spesiellt den siste var utrolig flott! Det med fotografering er vi to om! Jeg tror jeg trykker på for mange knapper... =D Man lærer vel så lenge man lever?

    Ha en fin-fin dag videre Lene!

    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Oi!!
    Ja er ikke dette amerikansk så vet ikke jeg!!!
    Nydelig,og overveldene!!
    Fint å henge kuler ute,det øverste bildet!
    En ide ja!!
    Ha en fin kveld!
    Goe klem fra sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...