torsdag 16. desember 2010

Kaoskontroll...

Panikken har satt inn for fult og hjernen jobber konstant i høygir. Hvorfor vet jeg egentlig ikke helt?! Jeg har vel det meste som skal ordnes før julefreden kan senke seg i boks, men allikevel lurer en følelse av null kontroll og totalt kaos i hodet mitt...Og jeg som snakket så varmt og fint om god tid og julemagi her på bloggen min allerede i november.
Hva i all verden tenkte jeg på!!!!? Snakk om vrangforestillinger. Nå skal det nevnes at det er første gang vi skal holde juleselskap her hos oss, så dette er kanskje helt normalt? JAJA, hva er nå egentlig alt dette snakket om julefred sier bare jeg...






Min nye "stige" fra House Doctor har fått plass i gangen. Denne har stått på ønskelista lenge, men jeg har ikke funnet den her i distriktet. Men på fredag ble den endelig min, etter et besøk hos Bohemia på Sola. Kanskje jeg skulle hatt en lysslynge og staset den opp med nå til jul...

I kveld blir det cafedate med jentene og Harry Potter på kino. Gjett om jeg gleder meg!!! Kanskje akkurat hva doktoren ville ha forskrevet:)



Ønsker dere en riktig god torsdag!

7 kommentarer:

  1. Jaja tippe me droppe den ostakagå med tanke på kaos:) Søs

    SvarSlett
  2. Det er nok mange som opplever en del kaos i forbindelse med julen...Stigen var flott i gangen din =)

    SvarSlett
  3. Hihi, kjenner meg igjen. :o) Stigen var knallfin og en lysslynge hørtes bra ut! :o)

    Kos deg i kveld.
    Klem Jenny

    NB! Tar du utfordringen? Se kveldens innlegg hos meg!

    SvarSlett
  4. Tips, få kaoset ut av hodet og ned i en liste/bok. Det har jeg gjort i kveld og det hjalp virkelig, ble ikke så ille. Så er det bare å krysse ut etterhvert. Hvis alt skal være i 'hodet', blir det stress og ting blir kan bli glemt.

    Bohemia ja...var det på lørdag og var der i dag, skikkelig mye fint.:)

    Klem

    SvarSlett
  5. hehe. du skriver morsomt! jul bler det. lykke te med juleselskap!!
    her håper vi på at kaoset i huset tar ende lille julaften;)
    kjempekul stige!
    klem K

    SvarSlett
  6. Lurt å skrive det ned ja!
    Men pust med magen,og senk skuldrene!
    Lykke til med jula!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Stigen ser jo smashing ut da!
    Og på den herlige bakgrunnsfargen!

    Julekjøret fortsetter, folk går på nattåpent og handler matvarer kl 23 om kvelden....
    Jeg vil mye heller se Harry Potter....! =D

    Klem fra Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...