torsdag 9. desember 2010

Jul på en hylle...

I går kveld ble en av hyllene her i huset kledd til jul, den ble i hvertfall pynta!! Snøen lavet ned og julestemningen satte inn for fullt. Deilig med hvit desember og nesten ferdig julepyntet hus. Nå skal jeg unne meg en lang tur i snøen med Tilla, hun er nemlig helfrelst og utrolig morsom å ha med på tur for tiden.


Disse rammelistene var ikke de enkleste å pynte,
men litt godstemning ble det.
(Og ja, prislappene skal selvfølgelig av):











De to øverste "plakatene" i rammer kjøpte jeg av herlige Fru Fly, gjett om jeg er fornøyd;)
Ønsker alle sammen en fortreffelig torsdag!!


2 kommentarer:

  1. Fine pyntet hyller hos deg.

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Sånne hyller har jeg også, så takk for tips! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...