torsdag 9. desember 2010

Til ettertanke...








Her inne hos meg har det hersket julefryd og julefred i mange uker nå. Dette er også den røde tråden her i blogglandia, og det er selvfølgelig sånn vi liker det. Interiørblogger skal være en plass for kreativitet, inspirasjon og glede. Allikevel går vi en tid i møte som for mange blant oss er forbundet med alt annet en det diktet ovenfor tilsier...

Jeg ønsker derfor å oppfordre dere alle til å ta en liten pust i bakken. Tenk etter om det er noe du kan gjøre for å glede andre nettopp nå. Kanskje kjenner du noen som kunne trengt en oppmuntring eller litt ekstra støtte. Rundt om i landet finnes det også organisasjoner som samler inn gaver som gis videre til dem som ikke har så mye å rutte med i disse juletider! Du kan også høre med kommunen der du bor om det er noe du kan få lov til å bidra med...



2 kommentarer:

  1. Thank you for encouraging us to be considerate to our fellowship . God bless Kristin Ketils

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen Lene.
    Jeg måtte bare kommentere det du skrev på bloggen.

    I fjor hadde vi julen her og da skrev vi ut forskjellige hjernetrim/ quiss og la dem på hver tallerken på bordet.
    Så løste vi 1 og 1 oppgave utover kvelden.

    Det ble 12 stk. Noen var vanskelig og andre var lette slik at de yngste i familien også kunne ta del i dette.

    Vi ble vel egentlig enige om at dette skulle gjøres hvert år for da hadde man noe å gjøre
    ( av fornuft he he) og man hadde noe å snakke om ;)
    Den siste oppgaven ble løst ved midnatt. Anbefales for det var en veldig kjekk familie aktivitet.
    ( jeg hadde skrevet ned svarene på et ark for seg selv men jeg husket jo ikke alle svarene så jeg fikk delta jeg også og når jeg husket svarene brukte jeg tiden på å rydde inn i oppvaskmaskin osv med god samvittighet) Ha en nydelig dag. Lykke til og Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...