onsdag 1. desember 2010

Pimp my cake box

ELENDIG engelsk, men håper dere trakk litt på smilbåndet (det var hvertfall det som var meningen)!! Uansett så vil jeg starte med å takke alle som var innom bloggen min i går, det er helt overveldende. Det ble ny rekord i antall treff på en dag, og ikke en liten rekord heller. Nesten 600 besøkende var innom i går, og i denne farten blir det ny giveaway lenge før julaften!!:) Selv om jeg nok tror at det var et engangstilfelle var det utrolig gøy, for en relativt ny blogger ble det nesten en liten tåre i øyekroken! Det ble også ny rekord for antall hilsener som ble lagt igjen under innlegget, og dette varmer veldig. Er så gøy å oppdage nye blogger på denne måte! Det hersker hvertfall ingen tvil om at den rød og tradisjonelle julen fenger!! Ble mange utropstegn dette, men jeg er bare så takknemlig.

Sååå...over til overskriften! Jeg har i alle år hatt noen grelle kakebokser til å oppbevare julens hjemmebakst. Nå skal det nevnes at det er langt i fra hvert år det i det hele tatt har befunnet seg kaker i disse boksene, men det har vel skjedd et par ganger (tror jeg hvertfall). Uansett i år skal det bli andre boller, og jeg har en lang liste som skal bakes. Det er liksom litt ekstra koselig å stå på kjøkkenet nå i disse juletider. Boksene ble for mange mange år siden kjøpt på Europris og var av typen veldig røde og veldig glorete, umulige å ha fremme på kjøkkenbenken.



Men med litt tavlemaling, sprayboks og blonder kan de endelig få
stå fremme etterhvert som de blir fylt opp med søte fristelser...
En herlig idé som jeg kom over i et ukeblad:








Ønsker alle sammen en riktig fin 1. desember. 
Tenk, nå er vi i gang...


8 kommentarer:

  1. WOW, så vakre bokser, så flink du er! :o) Og 600??? Wow til det også, jeg ble KJEMPEglad her om dagen når jeg hadde 100 stk. innom! :-D Det var rekord for meg!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk Jenny!!:) Ja jeg ble helt satt ut, jeg pleier å ha mellom 100-200 innom de dagene jeg blogger, så dette var jo rett og slett ville tilstander:)

    Klems

    SvarSlett
  3. Oi.oi!!
    Du er jammen populær!!
    men så har du en nydelig blogg og!!
    De kakeboksene var knallfine!!
    Jeg finner liksom ingen i salg som jeg liker1
    Kjempe lurt!!
    Hvis du bor i Gjesdal er det ikke langt til meg,jeg bor på Forsand!'kanskje vi skal tromme sammen et bloggetreff??
    Ha en deilige kveld!!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Kreativt og vakre ble de boksene din, kjempeide det der da. Da er det bare å fylle dem opp. I helga tror jeg det blir klingebaking her!

    Legger deg til i blogglista jeg også! Kommer helt sikkert innom igjen!

    Klæm klæm

    SvarSlett
  5. Så kreativ du er!
    Flotte kakebokser!
    Moro med mye besøk på bloggen,da er det ekstra moro å blogge:)
    Legger meg til som følger hos deg:)
    Onsdagsklem♥

    SvarSlett
  6. Grattis med masse besøk!!!
    så flotte boksene var. genialt å gjøre en makeover, så får en brukt de gamle..

    utrolig koselig ved inngangspartiet!

    klem

    SvarSlett
  7. Så smart det var å pimpe opp kakeboksene! De ble jo knallfine.
    Gratulerer med bra besøk! Fin blogg, så jeg skjonner det godt :)
    klem Nina

    SvarSlett
  8. veldig tøffe, men allikevel søte bokser!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...