tirsdag 14. desember 2010

BOHEMIA

Sist uke ble det en tur til den nydelige butikken BOHEMIA, som ligger på Sola. Snakk om delikat og flott interiør og gavebutikk, fylt til randen av godsaker. Vi snakker my kind of store!! Butikken fører blant annet varer fra Tine K Home, House Doctor, Nordal, Lady Burke og Day Home. Det er den søte damen Silje som står bak butikken, NÅ en av mine absolutte favoritter butikker. Så hvis du bor i Rogaland eller er på besøk her så anbefaler jeg veldig et besøk eller to!!



Til min store glede hadde jeg min kjære mamma med meg, og det ble et par julegaver på meg. Jeg synes alltid det er kjekkest når man ikke vet hva man får under treet, men her klarte jeg bare ikke motstå å la mamma plukke med seg et par ting til meg... Jeg kommer definitivt ikke til å bli skuffet når gavene skal åpnes den 24. desember!!


Jeg hadde litt problemer når jeg skulle velge bilder som jeg skulle viser dere, så mye fint...
Derfor kommer det nå et lite bildeskred:



















 
Tusen takk for at nettopp du er
innom og titter hos meg!!

8 kommentarer:

  1. Hei

    Ja, sant, her er mye fint. Her var jeg og handla på lørdag, og skal absolutt tilbake!

    SvarSlett
  2. fy søren så mye lekkert, bare navnet tilsier at det er noe spennede.:-) den skinnfellen er helt rå..har sett noe lignede hos home & cottage.....syntes prisen var litt stiv.:-) men er lov å drømme.:-)

    en fin uke til deg også.:-) takk for titten..-)

    SvarSlett
  3. Du er vell søt!!! Tusen takk for utrolig fin tilbakemelding og innlegg:)
    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Åhhhhh..
    Så mye lekkert !!! Ja her er det bare å drømme seg bort..
    Hadde jeg bare bodd nærmere.
    Takk for titten :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Gurimalla for en butikk! Super lekker:)
    Flott blogg du har!

    SvarSlett
  6. Dette så virkelig ut som en candy store! ...mmmm... heldig er du ;-)

    Carina

    SvarSlett
  7. Åh, denne butikken så utrolig gjennomført og herlig ut!!Likte navnet på butikken også!

    SvarSlett
  8. Hei Lene! Jeg har hatt trekning i dag og du er vinneren. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...