mandag 27. desember 2010

Bord dekk deg...

Slik så bordet vårt ut på julaften!! Masse levende lys, og selvfølgelig litt rødt. Granbar ble hentet inn og noen kunstige einergreiner og et par nydelige hvite peoner frisket opp. Disse peonene kjøpte jeg på en lokal blomsterbutikk, og jeg har rukket å bli utrolig glad i dem. Jeg er egentlig ikke noen stor fan av silkeblomster, men disse gjør absolutt jobben sin...












Ønsker alle leserene mine fortsatt gode romjulsdager!!

Besøkstelleren bikket 10.000 unike treff på lille julaften,
og en aldri så liten giveaway venter dere ved innlegg nr 100.


3 kommentarer:

  1. Utrolig fint bord. Håper dere hadde en fin jul :) Ønsker deg noen fine romjulsdager.

    SvarSlett
  2. For et nydelig bord !! lekkert !!

    Kjempemoro at du vil følge bloggen min :))
    Tusen takk !

    Klem,Kari

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...