søndag 5. desember 2010

Det snør, det snør...

...Tiddelibom!! I løpet av dagen i går og i natt har det lavet ned med snø her på sørvestlandet. Årets første snø er absolutt det beste som finnes. Jeg blir helt salig innvendig, og julestemningen kommer for fullt. Så da passet det jo bra at dagen i går ble brukt til baking og julepynting av hjemmet. Dessuten ble det en aldri så liten erkjennelse på meg; julen 2010 ble ikke så rød og nostalgisk som først antatt. Jeg må nok bare innrømme tross all fantastisk inspirasjon det ute at julehuset her hos oss er og blir gull, sølv, litt hvitt og lilla. Det er det som er meg, og til syvende og sist fikk jeg bare ikke alt det røde til å stemme!! Men ja, det er da godt vi er forskjellige...


Snøkrystaller i taket på kjøkkenet,
nøyaktig samme plass som i fjor:




Disse telysholderene fra Villa Collection er noen av mine julefavoritter. De var vi så heldige å få i innflytningspresang i fjor, og de er bare så utrolig fine med lys i om kvelden.


Håper alle får en kjempefin 2. søndag i advent!!
Her skal vi ut å leke i snøen...

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...