tirsdag 28. desember 2010

Craft room

I løpet av våren skal vi gjøre om kjeller rommet til hobby rom. Endelig skal jeg få min egen lille hule, hvor playstation, fotball og øl ikke har adgang!! Egentlig blir ikke rommet så lite heller, det er nesten 25 kvadratmeter stort. Jeg gleder meg så mye at jeg klarer nesten ikke å vente, men siden rommet bare består av betong vegger og gulv nå, er det alt for kaldt til å drive å snekre...Så får vi se hvor lenge fruen klarer å holde seg unna, før hun fyrer opp et aldri så lite bål der inne:)


Jeg har i hvertfall funnet masse fantastisk inspirasjon på nettet:


Foto: Country Living

Foto: spaceplanner.com

Foto: Pottery Barn

Foto: Google



Foto: designmom.com

Foto: home-designing.com

Foto: Google


Gjett om jeg gleder meg til å innrede dette rommet!! En pakkesentral er hvertfall et must, likeså et stort og langt arbeidsbord, og kanskje en liten kosekrok... Rommet skal gå i varme fargetoner, og må selvfølgelig innby til kreativitet!!

Har du et hobbyrom? I så tilfelle har
jeg utrolig lyst til å se det:)


3 kommentarer:

  1. Det skal jeg også en vakker dag! Vi har også et rom som det, bare betong og et heller sørgelig syn som det står nå.
    Det grå og oransje rommet var utrolig flott synes jeg!

    Ha en fortsatt herlig romjul Lene!

    Juleklem fra Mona

    SvarSlett
  2. Det skal jeg også snart!!!:)Fikk litt lyst på rutete gulv nå jeg.Sort/hvitt kanskje;)

    SvarSlett
  3. så kjekt!! tenker du skal kose deg med å innrede det, og ikke minst være kreativ der nede!
    det er det neste rommet vi skal begynne på. blir litt gjesterom også.. tenker det blir litt farger der...:)er ikke så konkret hvordan det skal være enda...

    GOD JUL!! hb du fikk fine gaver;)

    klem Kristina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...