onsdag 8. desember 2010

On my chritsmas tree...

Jeg har lenge drømt om muligheten til å kunne ha juletre på kjøkkenet eller i hallen. Aller helst begge deler:) Selv om vi har nokså stort kjøkken, har vi desverre ikke plass nok til et juletre der. Hvis vi en gang får muligheten til å kunne bygge oss et hus står dette øverst på ønskelisten, sammen med et walk in closet!!

Vi har heller ingen hall, men vi har i det minste en gang. Og med litt utenomboksen tenking blir det altså et ekstra juletre i gangen våres dette året. JIPPI!! Men med enda et tre i hus trenger man strengt tatt flere kuler, ikke sant?! Så forleden dag bar det til Living hvor jeg endelig kunne stikke hodet godt ned i juletrekurvene deres...


Til mannens store hodebry fikk også noen kuler bli med meg hjem:




Treet i gangen skal holdes i sølv, hvitt og en tanke brunt. I stor motsetning til treet som pyntes i stua. Her er det på tradisjons vis alltid rødt og gull.

Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg før treet blir tatt inn...

PS: Når jeg lager bildekollage og ikke ønsker den ytterste rammen rundt (den kommer automatisk når jeg legger inn bildene), er det noen som vet hvordan jeg fjerner den????


3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som får plass til ett til, og kan eksprimentere med en annen slags pynt enn på det "vanlige" treet. :o) Ikke dumt å få en ekstra handletur heller! ;o)

    Gleder meg til å se!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Heia.

    Lekre kuler. Fant ut etterpå at du og bor i Rogaland, kjekt med litt flere herifra distriktet. Hvor i Rogaland?. Jeg bor på Forus Stavanger.
    Syns rammene rundt bildene er fint!

    Ha en fin kveld.

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Ja da begynner vi å bli noen fra Rogaland ser jeg,
    hi,hi!!Snart et bloggetreff??
    Nydelige kuler!!
    Skal ha et bittelite juletre på kjøkken!
    Har hentet det helt på Askøy ved Bergen!!!
    Gleder meg til å pynte det!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...