søndag 19. desember 2010

Du grønne glitrende...

I går kveld kom begge juletreene på plass. ENDELIG, det er liksom ikke helt jul i huset før treet glitrer i stua. For første gang har vi i år også et lite juletre i gangen, og jeg er ganske så fornøyd!! Dette må absolutt bli en tradisjon her i huset. Mannen han er faktisk enig med meg, det hadde jeg aldri trodd, for han rynket godt på nesa da vi måtte betale summen for to tre i år;) Juletreet som har fått plass nede står i sterk kontrast til det tradisjonelle (vårt tradisjonelle) i stua. Jeg har gått for en litt naturlig og enkel pynting nede, og det gjorde seg godt i gangen synes jeg...














Juletreet nede er nok mye mer tidstrendy enn treet i stua. Men akkurat når det kommer til juletre er jeg veldig personlig og egen. Dere skal selvfølgelig få en liten smakebit på det som står i stua også...
Nå skal jeg ta meg en liten tur ut og få ordnet det alle siste på listen min, nå kjenner jeg faktisk at roen begynner å senke seg. Hvem hadde trodd det?!
Etterpå blir det håndball finale, HEIA NORGE!!



4 kommentarer:

  1. Så koselig med fint pyntet tre i gangen, det kunne jeg og tenkt meg...
    Gleder meg til å se treet i stuen din.
    Jeg regner med å få pyntet treet i morgen.
    Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
  2. Så koselig med juletre i gangen. og så pent det var pyntet.

    SvarSlett
  3. For et nydelig tre! Og pynten passet veldig fint ellers til gangen. :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Råstilig!
    Jeg skal forresten pusse opp en gang i huset på pynten, og synes din var veldig stilig. Artig med hvit trapp og nesten sort tapet.
    Selv har jeg vurdert å male panelet hvitt, male trappa grå og tapetsere trappeveggen med noe sølvaktig ( matche med både hvitt og grått liksom).
    Men jeg ser at sort gir en spennende kontrast. Hmm... Tenke, tenke, tenke...

    Ha en fortsatt fin jul!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...