onsdag 1. september 2010

Kjøkkenkroken

En av mine yndlingsplasser her i huset er kjøkkenkroken vår. En stund etter at vi hadde flyttet inn, klarte jeg heldigvis å overtale min snille mor til å gi meg benken. Den stod nemlig på gangen deres, men jeg visste at den ville bli perfekt på kjøkkenet hos oss! Helt enig var hun nok ikke, men snill som hun er fikk jeg den til slutt.





Så etter et par strøk med maling, hjemmesydd sittepute og et lass med pyntputer var den klar. I dag blir den brukt både titt og ofte, og spesielt god er den med en kopp te og et magasin. Aller helst liker den å ha gjester, men må ofte ta til takke med bare meg!





Kjøkkenkroken er den absolutt hviteste delen av huset vårt, men jeg synes den er ganske lun og varm allikevel. Kanskje blir det noen små forandringer i fremtiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...