mandag 13. september 2010

Innedag

Heisann! Håper alle har hatt en flott helg:) Det har hvertfall vi hatt, og jentekvelden på fredag var super som forventet. I dag er det en sånn litt slakk dag. Turen med Tilla ble unnagjort tidlig i dag, og godt var det når man titter ut vinduet.


Egentlig liker jeg å gå tur i sånn gråvær, man føler seg liksom litt ekstra levende da. Men det er heller ikke å fornekte å tenne masse telys, tylle seg inn i et varmt pledd, finne fram godboka og favoritt teen. For min del blir det nok også litt kortlaging, mannen er borte så da er det kos å sitte på loftet å høre regnet som slår mot taket.



I helga ble det også en ny orkide på meg. Jeg elsker disse vakre blomstene, og syntes denne fargen var spesielt nydelig.


2 kommentarer:

  1. Ja nydelig farge på den. Likte også svært godt lykta di. Har så lyst på en sånn:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Dronning Maud! Jeg tror lykta ble kjøpt på Living, er hvertfall veldig fornøyd med den. Den skaper så god stemning:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...