lørdag 4. september 2010

Høstvask på en lørdag

Her i huset er det skikkelig vaskedag. Jeg vasker vinduer mens mannen renser tepper og sofa. Det er et skikkelig ork, men det må jo bare gjøres innimellom. Heldigvis går alt litt lettere i dette nydelige været!



Ellers har jeg en del kort som må bli ferdige i løpet av helga, men det er jo egentlig bare kos. Et par er allerede i boks:






Noe av det jeg liker aller best å pynte korta mine med er blonder og bånd. Jeg har helt dilla på disse søte båndene i all verdens farger og stiler, og jeg bruker de stort sett hver eneste gang jeg scrapper. Her ser dere et bitte lite utvalg av blondene som jeg har:





Ha en fortsatt fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...