mandag 6. september 2010

Gavebokser

I dag blir det ikke rare bloggingen. Jeg holder nemlig på med et lite prosjekt som jeg har tenkt på lenge. Jeg elsker å gi bort gaver i pene innpakninger, og har derfor hatt lyst å lage mine egne gaveesker. Så nå sitter jeg her og lager bokser i alle slags varianter. Legger med et bilde så dere får se noen av de første jeg laget... Disse skal selvfølgelig også pyntes:





Har dessuten fått sendt av gårde en del kort denne helgen.
Dette er et av mine favoritter:



2 kommentarer:

  1. Åh, som eg lige bloggen din:) Sjekke an kver dag:) Så god idé med boksane, superkjekt å få gave i fine eske (ihvertfall for oss jente, hehe). Glede meg te hjemmelaga pizza og jentekos på fredag! Klem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anette, e så kos med sånne tilbakemeldinger! Glede meg utroligt t fredag, det blir digg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...