tirsdag 28. september 2010

Høstfarger

På søndag ble det en tur til et par lokale gartnerier! Å kunne pynte utenfor døra nå når høsten er på vei bringer mye glede. Det er alltid så sørgelig når sommerblomstene sier takk for seg, og plutselig så er det tomt rundt husveggene.


Lyng er så utrolig vakkert og ikke minst dekorativt, og for en jente som elsker lilla midt i blinken! For meg er høst=lyng! Den brunbeiset kassen fant jeg hos plantasjen, gjett om jeg har hatt lyst på en slik en stund. På søndag ble den endelig min. Den har også fått plass utenfor inngangspartiet vårt.



I går kveld var jeg på mitt første "scrappe" kurs. Det ble holdt i lokalene til Familieskatter på Sandnes, og var utrolig gøy og lærerikt. Er så hyggelig å treffe andre damer med samme interessen, og disse damene som jeg var sammen med i går var skikkelig herlige jenter!
Kvelden var med andre ord en stor suksess!



3 kommentarer:

  1. Så flott med høst pynt:) nydelig!!!

    SvarSlett
  2. så koseligt på trappa! kjempefint lene!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk søstrene sisters:) Så koselig med litt kommentarer her inne!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...