tirsdag 7. september 2010

Lexington

Hver høst får jeg så innmari lyst til å tylle meg inn i en haug av tepper, puter, pledd og dyner. En konsekvens av dette er at jeg får en ubeskrivelig trang til å gjøre om hele soverommet når høsten nærmer seg ute, og fylle det opp med produkter fra blant annet Lexington. Jeg elsker produktene deres og de er absolutt laget for å drømme seg bort i! Hvem får ikke lyst til å krype langt inn under dyna med en god bok og en kopp kakao når man ser på disse bildene:







Hadde jeg hatt en hytte på fjellet skulle denne vært fyllt opp til randen av produktene til Lexington. Etter min smak kan man nemlig ikke få for mye av noen ting på en hytte!



                                   



                                   
                                                          Bilder: Lexington



   Ha en finfin kveld alle sammen!


1 kommentar:

  1. Lexington er utrolig flott, jeg ELSKER morgenkåpen min som er Lexington. Bare synd det er så dyrt - sjelden jeg tar meg råd til det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...