mandag 20. september 2010

Interiør mareritt

Da vi fikk ny tv for noen uker siden trengte vi også en ny tv benk. Tv'en er vel egentlig alle interiør interesserte værste mareritt, det er ikke et pent møbel akkurat. Men tv må man jo ha, og dermed startet jakten på en ny tv benk. Valget for oss falt til slutt på en mørk benk i fra IKEA.


Beklager dårlig bilde! Vi har så mye motlys bak tv'en, og så venter
jeg fremdeles på å få tilbake godkameraet fra reparasjon.


Men hvordan skulle jeg friske den litt opp? For en tid tilbake så jeg et par esker på en lokal interiør butikk som jeg ble helt forelsket i. Desverre følte jeg ikke da at jeg hadde noen god plass å ha dem. Gleden var derfor stor da jeg kom på at de ville gjøre seg ypperlig i tv benken. Så på trosdag ble jeg også fornøyd eier av disse nydelige eskene.




Helgen har vært super med masse på programmet. Været kunne jo alltids ha vært bedre, men man skal ikke klage! Desverre ble min kjære svigerfar skadet i kneet sitt og kunne ikke bli med, men vi koset oss stort med svigermor.


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...