tirsdag 21. september 2010

Brudeshow

På søndag dro min søster, vår mor og mormor samt min søsters kommende svigermor og meg på brudeshow på ærverdige Victoria Hotell i Stavanger. Det var brudesalongen i Stavanger som hadde arrangementet. Gjett om dette ble en finfin avrunding helgen!




Det var så utrolig mye pent å se på. Flotte kjoler, blomsterdekorasjoner og buketter. Nydelige sko og borddekning. Modellene fra Prestige Modellbyrå var jo bare fantastisk flotte og viste de vakreste kreasjoner. Min søster hadde en klar favorittkjole før visningen, men satt igjen litt forvirret, og med en del nye ideer etter endt show. Det skal neimen ikke være lett å finne kun én drømmekjole!



   

Litt herremote måtte jo også fremvises. Disse lekkerbiskene ovenfor kunne min mor godt tenke seg å ta med hjem. Jeg også for den del ;)
I går kveld var det 71 grader nord og skikkelig "mys" stemning i stua vårs. Dette er noe av det jeg forbinder som mest med høst og mørketiden!









Ha en fin kveld alle dere som er innom og titter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...