onsdag 10. november 2010

Winter Wonderland

Når jeg hører om snøfall på Østlandet kjenner jeg at jeg blir utrolig misunnelig. Jeg er en sånn jente som elsker snøen, og får en barnslig glede inni meg hver gang snøkrystallene daler ned. Jeg fylles med en helt utrolig energi og glede som jeg innbiller meg kan måles med den gleden jeg hadde på julaften som liten! Her på Sør-vestlandet er det ikke så ofte snøen får ligge, men i fjor hadde vi en helt magisk vinter. Den går ikke i glemmeboka så lett...

Jeg foretrekker selvfølgelig en hvit jul, fremfor snø nå i november. Men hva med en liten forsmak? Det hadde vært noe... Her kommer hvertfall noen bilder fra en ettermiddag i fjor vinter!















Hunden vårs Tilla er minst like glad i snøen som meg!


Håper alle får en fin onsdag, her skinner hvertfall solen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...