torsdag 18. november 2010

Bordkort til dåp

For noen uker sider fikk jeg en hyggelig forespørsel om jeg kunne tenke meg å lage bordkort til ei lita jente som skulle døpes. Dette er ikke noe jeg har gjort før, men som jeg absolutt har ønsket å gjøre. Mamman til lille Frida ønsket at fargene skulle gå i lys lilla (lavendel), hvitt og evt. grått. Dette passe meg utmerket, siden jeg er så utrolig glad i disse fargene selv. Sammen fant vi ut at det kunne være en koselig idé å lage bordkortene som små esker, slik at gjestene kunne få en liten overraskelse når de satte seg til bords!


Jeg tror mammaen ble fornøyd.
Nå som dåpen er overstått kan jeg hvertfall vise dere noen av de søte små eskene:





Ønsker alle som er innom å titter
en riktig god kveld!


Nå skal jeg pakke til Oslo turen min i morgen.
Gjett om jeg gleder meg, venninnegjengen skal på tur:)


3 kommentarer:

  1. Så fine:) Skjønne godt at du fekk spørsmålet! God tur til Oslo;))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Fine kort,du er flink!!
    Hilse til Solstrålebarnet i Oslo da!!!
    Stor klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Bordet ble utrolig fint med de søte eskene :)
    Gleder meg til Osloturen!

    klem Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...