fredag 26. november 2010

Snart advent...

Det nærmer seg 1 søndag i advent, og jeg gleder meg som et lite barn. Da er det endelig helt lov å være juleentusiast med stor J. Dette er også noe de siste dagene har båret preg av, og i går kveld var hele spisebordet mitt fylt til randen av prosjekter som skal være klare til søndag. Så med bitende kulde, fyr i peisen og en varm kopp kakao bredde julestemningen seg i huset i går kveld. Sviblene som ble kjøpte inn for et par uker siden dufter helt fantastisk, og julemåneden er rett å slett i anmarsj:) Bedre kan det ikke bli!!


Her ser dere litt advent prosjektene:





På søndag blir det også stor kalkunmiddag for alle vennene våres. Vi skal ha vår egen lille Thanksgiving! Dette er en ny tradisjon som jeg håper vi kan holde på i mange mange år fremover:) Så i helgen blir det nok en del forberedeleser til middagen for vår del. Serviettene ordnet jeg i går, og jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Håper bare at hele bordet blir like bra... 









Ønsker alle sammen en riktig god helg!!




1 kommentar:

  1. Ja nå braker det løs med pyntinga!!
    Så skjønne de serviettene fra Sagene!
    Lykke til med kalkunmiddagen!!!
    Ha en strålende helg!!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...