fredag 19. november 2010

Oslo tur

Da vender jeg nesen mot Oslo, og gjør meg klar for å besøke mange av mine favoritt butikker. Her skal det letes etter både det ene og det andre, og kanskje finner jeg også noen julegaver:) Det blir nok litt stille på bloggen noen dager, men jeg håper at jeg får blogget litt på søndag!


Jeg ville uansett bare ønske dere alle
en riktig god helg!!



Et lite stemningsbilde fra min mors stue. Hun har allerede så smått begynt
å introdusere et par engler som alltid får prege advendtstida...


1 kommentar:

  1. koselig adventsteming!!!
    jeg gleder meg til å lage buketten til merete. blir spennende å høre hvilke tanker hun har..
    tenk det e 1.advent til helgen!!! Vi har mye kos fremover:)
    klem K

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...