onsdag 17. november 2010

Julegaver

Siden det nærmer seg desember og julegavehandel tenkte jeg at jeg skulle dele litt julegavetips med dere i ukene som kommer. Felles for alle gavetipsene er nok at disse også kommer til å stå på min egen ønskeliste, som selvfølgelig skal sendes til julenissen!! Det er jo så utrolig mye flott å velge blant, og det er derfor ikke like enkelt å velge seg ut noen få ting...


Så til Julegavetips nr 1:

Hvorfor ikke unne seg noen fantastiske stoffer fra Lexington?! Hva er vel bedre enn å sovne i  et mykt deiligt sengesett nå i disse kalde tider. Årets Holiday Collection fra Lexington Company vekker virkelig den lille jenta i meg. Følelsen av litt luksus i hverdagen er viktig! 

Hvem kan motstå den barnslig julegleden når man titter 
på disse vakre stemningsbildene...











Foto: Lexington Company


Det er ingen tvil om at de tradisjonelle julefargene er inn i år, og hvis man ønsker å kaste seg på denne vakre trenden må man ikke nødvendigvis skrape hull i lommeboka. Ikea har også blitt inspirert av den rutete gammeldagse julen, og har masse vakkert i deres julekolleksjon i år.

Jeg må nok ha meg en tur til Ikea selv:)

1 kommentar:

  1. Koslige bilder,selv om jeg ikke er så glad i rødt,syns jeg det var stemningsfullt!!
    Stoooore klem fra Sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...