mandag 8. november 2010

En liten titt...

I helgen ble årets første Azelia kjøpt inn. Disse vakre blomstene er et must her i huset nå til jul. Jeg har aldri hatt en i hus så tidlig, men hvorfor ikke?! De er jo bare så utrolig flotte å se på... Fint å kunne nyte de lengst mulig synes jeg.




Tenkte dere skulle få en liten sniktitt inn i de nye kjøkkenskapene mine. De rommet mye, mye mer enn jeg hadde tørt å håpe på. Heldigvis er det fremdeles god plass, her hos meg har nemlig ting en tendens til å bli flere, i stedet for færre...








Ønsker alle en fin uke!


3 kommentarer:

  1. Hei Lene! :o)
    Takk for superkoslig kommentar inne hos meg, og selvfølgelig er det ok at du legger meg til på bloggrollen din! Bare stas for meg det! Legg deg gjerne til som følger også, da blir jeg ille glad! :o)

    Har tatt meg en rundtur hos deg, og hit kommer jeg gjerne igjen. :o)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Det er godt å høre at det ikke er bare hos meg det hoper seg opp:) Det er jo så mye fint og fristende:) Flott:) Elsker bruka:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig at du likte bloggen min! Du må gjerne følge meg også!
    Flott blogg har du også!
    Lykke til i konkurransen selv!
    Liv Johanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...