torsdag 4. november 2010

Torsdag kveld...

...og ferske blomster på spisebordet. Deilig at det nærmer seg helg, og ekstra kos med litt nye blomster som frisker opp i hjemmet. Det var 30 roser på tilbud til under hundrelappen i dag, og sånt kan man jo ikke motstå. Så gjenstår det bare å se om kvaliteten er god.




Nå bærerer det avsted i selskap til min kjære bror som fyller år i dag! Gratulerer så mye med dagen Harald:) Jeg ble spurt om jeg ikke kunne bake noen cupcakes, og hvem sier vel nei til det. Nam... Sjokolade med hvit frosting, en av mine absolutte favoritter.




Ønsker alle en fin fin torsdag kveld!

1 kommentar:

  1. Elsker roser og elsker cupcakes jeg!!
    Nydelig!
    Kosa deg i selskap!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...