lørdag 13. november 2010

Årets første...

... svibler har kommet i hus. Disse søte små "juleblomstene" er en sikker stemningskaper nå i kommende juletider. Jeg pleier å time det sånn at sviblene spretter de siste dagene før julaften, men i år tenker jeg at det blir flere svibler gjennom hele adventstida! Hvorfor skal man unne seg slike godsaker bare en eneste gang i løpet av året;)


Disse har fått plass på stuebordet, jeg gleder meg skikkelig til de blomstrer
 og sprer fantastisk luft omkring seg.




I kveld blir det juleverksted med gode venninner. Så gjenstår det bare å se hvor mye kreativitet det blir når jentene møtes til drøs og hygge. Er ikke alltid like lett å holde fokuset i godt lag, men så er vel heller ikke det så viktig;)





Håper alle får en super lørdagskveld, med masse kos:)


2 kommentarer:

  1. Kosa dokker i kveld!
    En liten hilsen til deg på bloggen min.
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei Lene! Så kjekt at du ville være med på Give Away inne hos meg :) Du spurte om det var mulig å bestille bilder, og det er det. Skulle du ikke være så heldig å vinne så er det bare å sende meg en mail om du har lyst at jeg skal male noe til deg. Går du inn på etiketten "bilder for salg" på bloggen min så finner du også andre bilder som jeg har malt.

    Veldig kjekk blogg du har. Gøy med give away for da kommer jeg over så mange nye fine blogger.

    Ha en super søndag ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...