søndag 3. oktober 2010

Søndag i gråværet

Etter en forfriskende tur i skikkelig blåst vær var det deilig å komme innendørs igjen. I helga har vi hatt et par småprosjekter på gang i huset og i dag skal dere få en smakebit av det ene. Er veldig godt fornøyd med resultatet.





Denne tavla kommer til å bli mye brukt! Har ikke fått skrevet noe på den enda, da den skal få herde et par dager. Kjøkkenet begynner å ta den formen som jeg ønsker, men det er ikke akkurat en billig hobby dette her:) Jeg har fremdeles et par ideer til litt pynt, men det for komme etterhvert.




Ha en flott søndag alle som er innom og titter!

3 kommentarer:

  1. Stilige tavla, flinke du e!

    SvarSlett
  2. Heisann:) Kjempekoselig blogg du har, fin ide med tavle på veggen, det ble veldig koselig også.

    Såklart er det helt greit at du legger meg til i blogrollen din:)

    Kommer snart innom igjen, ha en finfin kveld videre;)

    SvarSlett
  3. Så flott tavle!! Likte strl/fasongen :o) Og så flott blogg da ;O) Her titter jeg snart innom igjen! Ha en super høstuke! Klemmer, Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...