lørdag 30. oktober 2010

Halloween

I morgen er det Halloween og ungene strømmer til dørene for godteri. Selv om dette ikke er noen norsk tradisjon ser det ut som om populariteten allikevel vokser her hjemme i nord. Det blir nok ikke noe pyntet spøkelsehus her med de første årene, men gresskar kan det kanskje bli til neste gang.



Det finnes jo dekorasjoner som er smakfulle og ikke noe særlig skremmende også. Disse hvite gresskarene som har blitt så populære, har jeg virkelig sansen for. Jeg synes de er utrolig lekre! Men de viser seg å være litt vanskelig å få tak i her hjemme. Synes godt de passer seg som pynt hele høsten jeg...

Foto: Homes Result

Til neste år må jeg kanskje tråle markedet litt og se om det er noe å oppdrive her i Norge. Disse nydelige bildene innbyr hvertfall til å kunne leke seg litt med den amerikanske tradisjonen. Noe jeg må innrømme frister etter å ha leste en del utenlandske interiørmagasiner den siste uken.



Foto: Google


Happy Halloween folkens!

Ps: Ikke glem giveawayen! Trekning i morgen kveld...

3 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Her hos oss er det ikke tradisjon med halloween,så det blir vel ikke så mange ungene som kommer.
    Ha en kjempefin helg!
    Store lørdagsklem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du har funnet! Liker særlig godt det siste, med perforerte lykter! Nydelig i høstmørket. Det lagere jeg en kopi av for inspirasjon til neste høst :)

    SvarSlett
  3. Ikke mye pynting på meg heller....og ikke noen barn som ringte på heller...som passet bra siden det ikke var noe å hente hos meg heller...hadde ikke blitt så glad hvis jeg hadde fått huset mitt bombadert med egg...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...