søndag 24. oktober 2010

Forkjølelse og spisebord

God aften alle som er innom og titter! Nå har det jammen blitt noen dager siden sist innlegg. Hadde store planer om å blogge masse i helgen, men slik ble det ikke. Har blitt skikkelig forkjølet og dermed tilbrakt store deler av helgen under et dyna og et varmt pledd.




I kveld har jeg tittet litt rundt etter et nytt spisebord. Jeg har så lyst å flytte spisestua inn på kjøkkenet, men da blir bordet vi har nå altfor kraftig! Både Living og Home & Cottage har mange  utrolig flotte bord. Men enten er de for brede eller for lange...Det skal altså ikke være enkelt.




Dette er et av bordene jeg kunne ønske passet, men så heldig er jeg ikke. Nå tråler jeg finn.no og håper at et passende bord dukker opp, som jeg eventuelt kan restaurere selv. Bordet bør ikke være beredere enn 90 cm, og ha klaffeløsning sånn at det kan brukes i større sammenhenger også.




Tips mottas mer enn gjerne! Ellers nærmer det seg hurtig 5000 unike besøkende på bloggen min. Helt utrolig på så kort tid. I den anledning må det feires med en liten giveaway. Jeg tipper at tallet bikker over i løpet av uken, så det er bare å glede seg:)


Ha en flott søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Lykke til med jakten på spisebord!
    Håper du finner et gammelt med sjel!
    Ha en fin uke!
    Klem fra Sol
    Hørte jeg giveaway. Hi,Hi!
    Får følge med!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...