søndag 17. oktober 2010

Krans

Etter inspirasjon fra Kristina som har den nydelige bloggen love peace pionies, ble det i dag laget en hjertekrans av mosen som ble plukket tidligere i uken. Jeg husker at jeg plukket mose og diverse for å lage krans til å henge på ytterdøra i fjor høst også, men noen krans ble det aldri.




Denne skal få en helt spesiell plass hos min morfar:) Jeg tror han ville ha satt pris på den! Jeg har store planer om å få laget meg en dørkrans også. Er så utrolig masse fin inspirasjon ute på nettet. Denne under her syntes jeg bare var kjempelekker, ikke av den enkle sorten men allikevel et syn.




Nå skal siste rest av helgen nytes. Det betyr en kopp med varm te, strikketøyet og ikke minst godstolen.





Ønsker alle sammen fortsatt god Søndag!

1 kommentar:

  1. Nydelige kranser!
    Ja nå er det snart kransetid!
    Spesielt for meg som jobber i blomsterbutikk! :o)
    Klem fra Sol

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...