onsdag 27. oktober 2010

Gave/Interiør tips

Driver å leker meg med litt nytt design her på bloggen. Kommer nok til å endre seg litt til fremover, men det får dere bare stå i :) Er ikke helt lett å bli fornøyd!
I går laget jeg en del vintage kubbelys, kjempegøy å sysle med.




Disse lysene er bare til pynt, men jeg laget også noen som kan brennes. De får jeg vise en annen gang. Dette er en utrolig enkel måte å lage seg litt hjemmelaget pynt på, eller en liten gave som man gir bort. Her er det bare å slippe fantasien løs. Fin frem servietter, bilder, sløyfer og bånd å dekorer i vei...




Nå nærmer det seg giveaway med stormskritt. Jeg legger ut konkurransen på fredag, så her er det bare å glede seg!! Vinner blir trukket på søndags kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...