tirsdag 12. oktober 2010

Drømmekjøkken

Kremmerhuset er en av mine favoritt nips butikker! Jeg finner alltid noe som frister her. Endelig fikk også jeg tak i disse vakre lyshusene som så mange bloggere har. Husene fikk plass på kjøkkenet mitt enn så lenge.




Jeg er egentlig ganske fornøyd med kjøkkenet mitt, men en jente har jo alltid drømmer:) Hvis det er noen av dere som ser Brothers and Sisters så har dere helt sikkert lagt merke til Nora's kjøkken. Det er drømmekjøkken det! Det er nesten noe magisk med dette kjøkkenet, det utstråler husrom og hjertevarme.






Da vi kjøpte huset vårt i fjor sto selvfølgelig et ekte Kvänum kjøkken øverst på ønskelisten. Det blir nok pent nødt til å stå på listen noen år til, men det er jo alltids lov å drømme.


Foto: Kvänum


Ønsker alle en god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...