onsdag 20. oktober 2010

Årets første...

...Julekort ble laget i går kveld. Gjett om jeg koset meg når jeg først satte i gang. På fredag blir det mer kreativitet når to av mine beste venninner kommer på "juleverksted".




Det har blitt mye jul her på bloggen i det siste. Dere har kanskje skjønt at jeg er en skikkelig jule jente:) Jeg lover at neste innlegg skal bli helt julefritt, sånn at dere ikke går lei før vi har nådd november. De to oljelampene ble kjøpt på Living for en liten stund siden, de gjør seg godt nå i disse mørke tider.





Snøfnugget er sprayet med glimmermist, en spray som gjør at utseendet blir skinnende/skimrende. Desverre viser ikke dette på bildet, men det blir uansett en utrolig flott effekt utav det.

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...