tirsdag 4. januar 2011

Lengter etter vår...

I dag er det skikkelig møkkavær her på sørvestlandet. Jeg er egentlig ganske glad i denne årstiden, men trives best når bakken er snøkledd og temperaturen holder seg stabilt på noen minus grader. Så når været ute er grått, trist og regnfullt begynner jeg allerede å lengte etter våren og sola... I dag trenger jeg med andre ord skikkelig vår inspirasjon, og noe å drømme meg bort til!!



Foto: Fotobank.ru



Foto: Goodhousekeeping.com


Foto: Designmom.com


Foto: Goodhousekeeping.com


Foto: Fotobank.ru


Foto: Hubpages.com


Foto: Google


2 kommentarer:

  1. Hva er det for noe gult som lyser mot meg ???
    Fantastiske bilder med deilige farger !
    Ja , her er det skikkelig grått og trist i dag og nå kan det bare regne så isen forvinner på veien også !!!
    Takk for flotte bilder.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Deilige bilder, sukk... Jeg vil ha vår NÅÅÅ!
    Takk for inspirasjon:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...