søndag 30. januar 2011

Bryllup

I dag sitter jeg og koser meg med bryllupsinvitasjoner. Jeg har fått en stor bestilling, og boltrer meg bokstavelig talt i hvitt, shimmer, blomster, perler og blonder. Kan det bli bedre på en søndag?! Innenfor scrappeverdenen er bryllup absolutt mitt favoritt-tema. Men det er ikke til å komme fra at det blir en del jobbing når 40 invitasjoner skal lages, og sendes ut. Allikevel storkoser jeg meg...







Nå er det snart komlemiddag hos mamma og pappa som står for tur. Det er også en annen herlighet å se fram til. Nam:)

Ønsker dere alle sammen en fortreffelig søndag!!
Og ikke glem giveawayen under...


4 kommentarer:

  1. OJSANN! For en jobb!! :-D Det ser ut til å bli helt nydelige invitasjoner, flink du! :o)

    Ha en fin søndag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Wow så lekkert og flott, jeg er imponert!!
    Klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...