tirsdag 18. januar 2011


Gamle skatter er noe av det fineste man kan ha... Minner om en ukjent tid, og en annen verden. 

Etterhvert har mormors porselen og oldemors salongbord fått en ny mening. Man setter plutselig ekstra stor pris på disse gamle og betydningsfulle tingene som man har arvet gjennom årenes løp. Til jul fikk mannen min et lommeur etter sin oldefar, utrolig vakkert og alt for fint til å gjemme bort i en skuff. Dermed har det fått sin plass på sølvfatet på kjøkkenbordet. Dekorativt, og som en liten påminnelse om våre forfedre.




Kjøkkenbilder lar vente på seg... Etter å ha slukt det fantastiske fotokurset som er lagt ut på NIB sine sider, kan jeg nesten ikke vente til jeg får meg et skikkelig kamera. Men fram til den tid får dere holde ut med mine "kvalitetsbilder".

Ønsker dere alle sammen en riktig fin tirsdagskveld!!:)


2 kommentarer:

  1. Synes da virkelig det er masse kvalitetsbilder på bloggen her!! Bildet i dag er også kjempeflott og tatt fra en spennende vinkel.

    SvarSlett
  2. Så lekker klokke, flott at den får ligge framme. Jeg syns det er masse lekre bilder her, jeg! :o)

    Det ligger en award til deg hos meg, håper du vil ta den i mot. :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...