tirsdag 24. august 2010

Kake på en søndag !

Min mann er så utrolig glad i sjokoladekake. Desverre for han er det stort sett ostekake som blir servert når familien skal feire noe. Så da han kom hjem fra tur på søndag fant han denne på kjøkkenbenken.


Gjett om han ble glad! Sjokoladekake på en søndag er ikke hverdagskost, men han fortjente det så absolutt. Kaken gikk ned på høygir, så jeg antar at den ble godkjent:) Jeg slenger med oppskriften i tilfelle noen andre har lyst å prøve denne utrolig gode og superlette kaken:



SØNDAGS SJOKOLADEKAKE:

1 pakke Møllerens sjokoladekake



Yes, jeg juksa faktisk litt. Hadde null tro på denne kaken, men den var faktisk veldig god, og en grei kake å røre sammen i farta!

2 kommentarer:

  1. En lettelse for oss mindre kulinarisk inspirerte å se at du også jukser litt av og til, hehe;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...