fredag 27. august 2010

Sushi

Noen av det beste som finnes innenfor matverden er SUSHI. Første gang jeg prøvde disse rå bitene var jeg ikke overbegeistret, men tenkte at det var verdt å prøve igjen. Andre og tredje gangen derimot var jeg HEKTET. Nå er det definitivt min favoritt, og er ofte det første jeg spiser når jeg kommer til tigerstaden! Her hjemme har det nemlig ikke vært haugevis av sushisteder, og spesielt ikke til en vennlig og hverdagslig pris...





MEN i sommer åpnet ei ny takeaway sjappe i Stavanger som selger Sushi. Her får du god sushi til en rimelig penge. Lokalene er ikke akkurat trekkplasteret, men det trenger det jo heller ikke være når det er snakk om take away. Så i kveld blir det sushi, hvitvin og film hjemme hos oss:)








HA EI FLOTT HELG ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...